Our Banner

Just a small selection of clients comments passing with

Driving School

Passed first time, two minors! WOOHOO! Excellent instructor and would recommend him to anyone! Thanks Jason! (M Edwards, Abertillery)

Hey Jason just wanted to say THANK YOU FOR EVERYTHING!!!!  Couldn't have done it without you (hahaha!)  Been drivig about all day, it's been BRILLIANT!!  Thanks again, take care xx  (B John, Cwmbran 16 March 2011 )

I'd failed 4 times before my mate told me about Jason! Just passed fifth time.. my first time with him as my instructor! Soooo chuffed. Thankyou Jason! Would recommend him to anyone. Soo chilled out and makes everything seem really simple! :)  (L Penny, Blaina 9 March 2011)

Couldnt of passed without jason !!! what a legend, soo patient even when i did go off the road, thanks jas. Every1 go with jason :):) xx (AHoskins, Abertillery 21 Feb 2011)

Great driving instructor, very laid back ,passed with only two minors, recomended to people who wants to pass real fast! thanks for everything. ( K Powell, Llanhilleth 20 Feb 2011)

Fab drivin instructor!! ... Very reliable , layed back, a good larf and professional instructor but most of all very friendly... :)) highly recomended to thos who wants to pass fast..... A big thank u jas for all ya hard wrk ... .......Evan tho i could b a pain sum times lol ........ keep up ya hard wrk :))....x (S Edwards, Oakdale 14  Feb 2011)

Wicked instructor :) I passed with no minors :) Recommend!  (D Southcott, Abertillery 15 Jan 2011)

Brilliant instructor =) passed my test first time last week! So pleased!! (K Musto Llanhilleth 15 Jan 2011)

Great driving instructor, would recommend anyone who wants to pass quickly and easily to learn with Jason.  (N Corlett, Abertillery 20 Nov 2010)

Thank you for gettin me through my test :D ( J Young, Abertillery 15 Nov 2010)

Cheers jas 2 minors and only 2 months, Highly recommended. ( R Bates, Llanhilleth 12 July 2010)

Thanks jason for getin me threw my test m8 number 1 m8. ( C Lee, Abertillery 6Nov 2009)



Get In Touch

BeLt Up Driving School

Telephone: 01495 214517
Mobile: 07599 830943
Email: info@beltupdriving.com